piątek, 18 kwietnia 2014

Ostatnio prowadzę intensywny tryb życia , sporo się u mnie zmienia a przy tym wszystkim czuje że zmieniam sie również ja ! :)
Podchodzę do życia o wiele poważniej i zaczęłam brać w koncu życie za rogi !
Znalazłam pracę , co prada to nie jest szczyt moich marzeń , ale od czegoś trzeba zacząć . Pogoda za oknem jest piękna i napędza mnie ogromem siły na wszystko .  :)
W między czasie robie dziewczyną świąteczne pazurki co daje mi radośc że moge robić to co lubię a przy tym mam okazje zobaczyć sie z tymi których uwielbiam. :)
Co prawda mam coraz miej czasu dla samej siebie  ale nie przeszkadza mi to .
Od dzisiejszego dnia zaczynają sie przygotowania do chrzcin Nikosia a przy tym i do świąt , zamieszanie robi się ogromne bo jest dużo do zrobienia , ale z rodziną można wszystko . 


Tak z innej beczki ostatnio szukam ciągle nowych inspiracji na temat uczesań włosów i strasznie spodobał mi sie dobierany od doły wraz z kokiem który wygląda mniej wiecej tak :

To jest zdjęcie z internetu który dawał mi inspirację . :)



A to już są moje wypociny , myśle że jak na pierwszy raz wyszło całkiem dobrze , a wam jak sie podoba ? :) Niestety nie wpadłam na to żeby zrobić zdj .odrazu po zrobieniu więc po kilku godzinach byłam juz trochę roztrzepana .


1 komentarz:

Dzięki za komentarze :)